Conversie optimalisatie ​

Genereer meer leads door continu je website te optimaliseren

 

Bij conversie optimalisatie gaat het erom dat je erachter komt waarom je websitebezoekers bepaald gedrag vertonen, en hoe je dit gedrag kunt beïnvloeden door je pagina’s aan te passen. Het doel is om bezoekers te stimuleren een bepaalde actie te ondernemen, zoals het invullen van het contactformulier of het aanmelden voor je seminar. Om daar een antwoord op te vinden moet je gaan testen met veranderingen op je website: denk aan andere kleuren, teksten en plaatsingen. Wij ondersteunen je hier graag bij!

Even sparren?

Drink online een kopje koffie met onze specialisten.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Conversie optimalisatie bij Lead Today

Bij Lead Today is conversie optimalisatie verwerkt in meerdere elementen van de groeistrategie die we opleveren aan onze klanten. Conversie optimaliseren is een continu proces dat gericht is op het maximaliseren van het aantal conversies per individuele gebruiker.

We zorgen er bij ons leadgeneratieplan voor dat er een optimale omgeving wordt gecreëerd om leads te kunnen genereren; conversie optimalisatie is hier onderdeel van. Dit helpt niet alleen bij het genereren van leads, maar ook om de omzet te verhogen door de effectiviteit van de website te verbeteren en meer resultaten te behalen zonder extra bezoekers te hoeven aantrekken.

pattern-right

Hoe gaan wij te werk:

Conversie optimalisatie tools

 

Er zijn tal van tools om te kunnen A/B testen op je website. Zo kun je de gratis tool van Google; Google Optimize, gebruiken om verschillende versies van je website aan je bezoekers weer te geven. Dit vergt wel wat basiskennis van HTML en wat oefening. Deze tools zijn essentieel voor conversion rate optimization, omdat ze helpen bij het verhogen van het conversie percentage door verschillende elementen te testen en te optimaliseren zonder extra advertentiekosten. Als onderdeel van onze strategie bieden we e-books aan om waardevolle informatie te delen en conversies te verhogen.

 

Je kunt natuurlijk ook direct iets aanpassen op je website en kijken of er verbetering te zien is in vergelijking met eerdere maanden met behulp van data uit Google Analytics.

 

Ook zitten er vaak A/B test opties in CMS- en landingspagina software zoals Instapage en Unbounce. Wij meten zowel harde als zachte conversies om een volledig beeld te krijgen van de prestaties.

 

Waarom Lead Today?

vindbaarheid_verhogen

Structureel bijsturen op resultaat

Continu worden conversies gemonitord en sturen wij bij waar nodig om de conversie te verhogen en zo meer bestellingen en omzet te genereren. Het verhogen van de conversie leidt niet alleen tot meer omzet, maar ook tot een betere gebruikerservaring en klanttevredenheid, wat cruciaal is in de concurrerende online markt.

t te stellen groei te realiseren op eigen kracht.

Strategie_

Hoog kennisniveau

Binnen Lead Today zorgen wij ervoor dat we op de hoogte zijn van de belangrijkste trends & ontwikkelingen, zodat wij deze informatie kunnen benutten in ons werk en met jou kunnen delen om potentiële klanten aan te trekken! Als onderdeel van onze strategie bieden we e-books aan om waardevolle informatie te delen en conversies te verhogen.

meten_en_verbeteren

Directe communicatie

Korte lijnen vinden wij bij Lead Today fijn! Zijn er relevante ontwikkelingen in jouw organisatie die van invloed zijn op ons werk? Laat het ons zeker weten. Zien wij omgekeerd andere kansen? Dan trekken wij bij jou aan de bel! Door korte lijnen te houden, kunnen we snel inspelen op ontwikkelingen en voorkomen dat mensen afhaken.

Continu optimaliseren en meten is waar conversie optimalisatie om draait. Het is top om maximaal resultaat te behalen met A/B-testen bij onze klanten.
— Marloes Cator

ONLINE MARKETEER

Even sparren?

Drink online een kopje koffie met onze specialisten.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.