— Marly Mercelita
E-MAILMARKETEER
Diensten
Marketing- en salestechnologie
E-mail Marketing
E-mailmarketing geperfectioneerd: strategisch, branchespecifiek, innovatief. Jouw succes, onze prioriteit.
E-mailmarketing is een marketingtactiek die tegenwoordig onmisbaar is in een goede marketingstrategie. Het is de perfecte manier om jouw doelgroep aan je te binden en de band te versterken, door relevante informatie naar hun e-mailbox te sturen. Wil je zelf ook starten met e-mailmarketing als non-profit of B2B-organisatie? Of wil je dit marketingkanaal effectiever inzetten? Dan helpen wij je graag met een succesvolle strategie en converterende e-mailings.
Drink online een kopje koffie met onze specialisten.
"*" geeft vereiste velden aan
E-mailmarketing gaat verder dan mails verzenden. Wij zorgen dat jij resultaat behaalt door:
Wie houdt er nu niet van lekker eten? Een klant welke hier naadloos op inspeelt, is de Buik. Dé online restaurantgids voor Rotterdam, Amsterdam en Utrecht. Met e-mailmarketing houdt de Buik haar doelgroep structureel op de hoogte van de belangrijkste foodtrends en -ontwikkelingen. Met onze digitale expertise zorgen wij dat de juiste strategische en technische aspecten ingezet worden om het optimale resultaat te behalen voor zowel De Buik als voor haar fans! Benieuwd hoe wij dit doen?
Voor de verzendingen bieden we verschillende vormen van samenwerking aan, van volledig zelf doen tot volledige ontzorging.
Op basis van de gestelde doelen zetten we een test- en verbeterplan op die we continu optimaliseren om het gewenste resultaat te behalen.
Binnen Lead Today zorgen wij ervoor dat we op de hoogte blijven van de belangrijkste trends en ontwikkelingen, zodat we deze informatie kunnen benutten in ons werk en met jou kunnen delen!
Voordat we de uitvoering induiken, starten we met een uitgebreide analyse (nulmeting) om de actuele situatie te onderzoeken: Waar liggen de mogelijkheden en de gebieden die aandacht behoeven om jouw einddoel te behalen?
Vervolgens staan we stil bij de ambities en doelen van je organisatie. Waar wil je naartoe met e-mailmarketing? Welke rol moet e-mailmarketing gaan spelen voor marketing, communicatie en andere bedrijfsactiviteiten?
De volgende stap is om het gat tussen de huidige situatie en de beoogde doelen en ambities te dichten met een plan van aanpak. Wat moet er allemaal gebeuren om jouw doelen te behalen?
Dan gaan we aan de slag! Dit kan door gelijk e-mailmarketingactiviteiten uit handen te nemen, of het uitrollen van een opgestelde strategie of zelfs het implementeren van een nieuw systeem.
Na oplevering zijn we nog niet klaar. We monitoren continu de resultaten en opleveringen om op basis van learnings optimalisaties aan te brengen en om ervoor te zorgen dat jouw e-mailmarketing in lijn is met de laatste trends en ontwikkelingen.
— Marly Mercelita
E-MAILMARKETEER
Hoe een strategische aanpak en consistente boodschap tot een succesvolle campagne leiden.
We denken graag met je mee hoe we je e-mailmarketing slimmer en innovatiever in kunnen steken binnen jouw branche. We benaderen je snel om verder te praten over de mogelijkheden en jouw wensen!
3011 AG Rotterdam
Coolsingel 104
"*" geeft vereiste velden aan